ONÖDIGT

Egentligen ska jag inte ens lägga ner energi på detta, men det gör mig så himla arg. Gick in på bloggen och kollade kommentarer, så ser jag att det finns en ny från "anonym". När jag sen klickar mig vidare och ser kommentaren vill jag bara kräkas. ANONYM skrev "Oj, du glömde visst att du har rouge, foundation/concealer, puder, ögonbrynspenna och eyeliner också.".
Jag fårstår verkligen inte grejen. Får jag inte sminka mig som jag vill? Vad ger dig (anonym) tillåtelse att klanka ner på någon? Plus att du gör det anonymt, typ det fegaste man kan göra. Visst får du ha åsikter om mig, men om du nu vill framföra dessa så ser jag gärna att du gör det med ett namn.
Känner du någon tillfredsställelse, känner du dig själv snyggare eller känner du dig bättre på något vis när kommenterade detta äckliga på min blogg? Svaret är förmodligen NEJ! Frågan är då varför man är så jävla dum att lägga ner energi just på att skriva elaka saker till andra? JAG FÖRSTÅR INTE.  Har ingen lärt dig att "om man inte har något snällt att säga, så ska man vara tyst"?
Vill tacka "anonym" för att du kommenterade, du gav mig en mer läsare väldigt snällt. Men i fortsättningen skulle jag uppskatta om du vågar säga vem du är, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0