funderingar

kunde det bara inte komma lite snö? Just för att det blir mycket ljusare och framförallt mycket mysigare. Just nu är det ju som någon slags blandning av nattsvart vår och höst.

Allt detta mörker gör mig så trött. hela denna veckan har jag gått och lagt mig vid halv tio, men när jag vaknar så är jag ändå lika trött som jag hade varit efter 4 timmars sömn. Detta går inte ur heller utan sitter i hela dagen fram tills jag lägger mig igen. Dessutom har jag inte ens orkat sminka mig eller ens engagera mig över kläder de senaste dagarna heller. Wow big deal känner ni va? Men grejen är den att jag älskar att fixa mig och ta på mig fina kläder. Det är inte så att jag känner mig ful osminkad, men jag känner mig helt klart snyggare sminkad. Och att fixa mig är liksom "en del" av mig själv, okej detta låter sjukt fånigt. Men jag gillar att fixa mig och känna mig fin (som alla tjejer nog gör) iallafall, så nu vet ni det haha.

Jaha här fick ni ta del av några funderingar. Nu ska jag gosa ner mig under täcket, läsa bloggar och lyssna på musik. Hoppas ni mår bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0