fredag + lördag

heej snyggingar!
What´s up?

Igår var det skola, sen en massa farande och flängande fram och tillbaka från Lund. Tillslut åkte jag Anne och Katja på fest. Det var trevligt som alltid. Tjejerna sov här ikväll, men var tyvärr tvugna att åka hem tidigt. Så sen de stack har jag kollat på gårdagens IDOL som jag missade. Molly var fantastisk! Sen började jag faktiskt gråta när Amanda P åkte ut, hon har varit en favorit för mig under hela programmet.
Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja städa. Ska även hjälpa mamma att baka. Imorgon blir det nämligen släktkalas för mig. På måndag är det min födelsedag, wihooo 17 år!
Jaohaapp, hoppas er fredagskväll var till belåtenhet och att denna lördag blir näääjs! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0