borta bra men hemma bäst

Hemma igen efter tre underbara dagar i min mormor och morfars stuga i skogen, med anne och Katja. Vi åkte dit med mjukis, joggleggings, hoodiesar och tröjor proppade i väskorna. Inget smink, inga fina blusar, inte ens parfym. Vi har bara tagit det lugnt, varit ute och gått och cyklat i skogen, lagat mat, kollat på film och myst. Igår cyklade jag och anne till Höör vilket är lite mer än en mil enkel väg (haha) för att köpa snacks och lite te, vi är galna! Katja som tyvärr blev sjuk var hemma i stugan och tog det lugnt.

Nu är jag iallafall hemma, har lagat mat med pappa, sprungit en runda, myst med vår nya katt Sixten, pluggat lite och nu ska jag duscha.

Här kommer några dräggiga bilder från vår lilla tripp. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0