30 mars

Hej allihoupa !
Läget idag? Själv mår jag bra, lite sleeten bara. Skola idag as always, dock hände det något med vår klass på sista lektionen haha alla var galna! Hahahha Hanna vet att du läser detta och tänkte nyss skriva ditt smeknamn men jag lät bli, hehehe ;)

Aja, imorgon bjuds vi på två lektioner, kemi på morgonen och matte på eftermiddagen .. som den trogna elev jag är (skolkar aaaaaaaaldrig) hahah inte alls igår eller så, men ja iallafall så går jag till skolan ändå imorgon. Dock ska jag och mina två underbara tvillingar till malmö på den 3 timmars långa hålan, naajs!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på mitt tredje BB-avsnitt för idag. Whaaat a life! Men nu är jag iallafall i fas, så nu är det bara ett program per dag som gäller för min del. Kollar ni på det?

Tjohej sliten tjej, (haha det rimmade). Kul jag är, lagom trött och så! ajaaa, hoppas er dag har varit underbar. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0