HEJHALLÅ!

Hejjj, det var ett tag sen!
Loggade in här och såg att det fortfarande är folk som klickar sig in här .. tänkte därför uppdatera lite.
Sen sist har det hunnit bli sommar, jag har slutat ettan, tosselilla, varit i ystad, tjejmiddag, malmö och lite mer malmö, träffat gamla kompisar som man har saknat en massa och dessutom har jag hunnit ta det lugnt.
IDAG ska jag däremot inte ta det lugnt, jag ska till DANMARK på lite partaj .. håller tummarna för att det ska bli SUUUPER! Vi får väl se imorgon hur det blev. Ska iallafall dit med Rebecca, Elin och Hanna .. mucho gusto på det.
Aja nu ska jag packa lite och sen bär det av mot lund för ett besök på Forex och sen drar vi vidare mot min pappa för att senare ikväll sätta oss på el tren, wiihoo!

Puss på er, hoppas ni njuter av sommarlovet lika mycket som jag .. det är nu ni har tid att göra EXAKT vad ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0