6 juli

HEEEJ i värmen!
Har hunnit med en massa på dessa dagarna jag inte har bloggat, varit på lite utflykt i Falsterbo med Hanna, Elin och Anna .. det slutade med att vi dansade hela natten lång och tältade i Annas släktings trädgård. Slitna åkte vi hem, med ett stopp i Malmö för MC till frulle, haha.. Hela dagen igår sov jag och mös med mina systrar framför TVn. Idag har jag tvättat, städat mitt rum lite, solat och badat. Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sedan fixa mig och sen ska jag och Clara till Hörby-marknad, hoppas på att träffa mina älskade tvillingar H & E då också.
Vi får väl se vart vi hamnar. Imorgon ska jag äntligen till pappa igen, han är hemma från USA nu. (Hoppas vi får pressenter, heheheh!) Slutpratat nu, pussss!
en bild på mig och fina Anne, från malmöfestivalen 2010 (?)

Kommentarer
Postat av: fredrik

Hej sofie, jag älskar din blogg och dina videoinlägg:) du sjunger också riktigt bra och du är otroliggt vacker så jag undrar om du har msn, skype eller fb? :)

2011-07-07 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0