when you try your best but you don't succeed

Ni tror säkert att jag inte försöker, att jag är nöjd med min tillvaro så som den är nu. Att jag inte alls gör någonting åt detta, att jag inte vill att det ska bli som innan igen. Men om ni tror det så tror ni så himla fel! Jag skulle göra allt för att det ska bli som vanligt igen. Saken är den att jag bara inte vet var jag ska börja. Har insett hur mycket jag har sårat er och hur mycket jag har gjort fel och är typ rädd för att möta konsekvenserna av detta. Jag vet att jag bara måste ta tag i detta nu och inte sen, men hur ska jag göra .. kan ni snälla hjälpa mig på traven? Ni är tre, jag är en. För som sagt, jag vill inget annat än att det ska bli som innan. Jag vill verkligen inget annat. Det gör ont i mig när det är såhär, när det är såhär pga de saker som jag har gjort, det gör så jäkla ont så att ni inte ens förstår det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0