söndagar är inte min grej

... Ja söndagar är verkligen inte min grej. Ångesten bara ligger och trycker ner denna dagen. Plugg, reklam och en massa andra skitsaker, jag orkar verkligen inte med mer. Det slutade med att jag grät idag faktiskt, för att jag har för höga krav på mig själv. Plugget fick jag skita i och så tog jag en varm dusch istället. Snart börjar "Solsidan" som jag tänkte se och försöka bli på bättre humör. Imorgon är det en ny dag, en ny vecka, skola och så väntar en massa problem och mmmmuuucho plugg! Viilken skojjig vecka jag har att se fram emot. Håller tummarna för att det ska gå bra iallafall, finner egentligen ingenting positivt med att deppa (även fast jag gör det ändå). Aja ångestfyllt inlägg iii know. Men imorgon blir det bättre. Pusssss!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Jag känner igen känslan, dock inte idag. Hoppas det känns bättre imorgon :)



sv. Ja håller med! Den leomönstrade är så fin!

2011-01-16 @ 19:48:42
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0