shopping i Thailand - skor!

Jag har ju lovat att ta bilder på saker jag köpte i Thailand så tänkte börja med skorna jag köpte där. Förutom dessa som är på bilden köpte jag ett par vita och ett par röda converse, men dom vet ni ju hur dom ser ut så struntade att ta bild på dom. Här är iallafall ett par svarta pumps, som är lite mockaimiterade, med en massa nitar och svarta stenar på. Om jag skulle fått välja själv hade klacken varit lite högre. Men om man ser det från den positiva sidan är det ju bra med ett par klackar som man kan gå i länge utan att fötterna domnar av smärta, haha!


Kommentarer
Postat av: elma

snygga!

2011-01-14 @ 23:09:15
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0