godnatt

Kom precis hem och nu är jag vääldigt trött. Imorgon (eller egentligen idag) är det söndag, en rolig sak är att min underbara mamma fyller år. Men resten som händer denna dagen är bara dååååligt! Dela ut reklam, plugga och sen är det dagen innan skolan börjar. Visst det ska bli lite kul att träffa alla igen och så, men jag är inte alls pepp på detta vill ha ännu mer lediga dagar! Jaja, jag kan inte göra någonting åt saken så det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Nästa vecka ska jag förövrigt börja träna också, det är en sak jag ser fram emot iallafall! Men nu ska jag lägga mig, hoppas ni har haft en bra dag. PUSS

En bild från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0