30 januari - SÖNDAG

Hejhej, tyst i min blogg i helgen men jag har verkligen njutit av varenda liten ledig sekund jag har haft. Igår var jag somsagt i Höör, och sov där till idag. Träffade lite nya människor viket var trevligt och sen blev det mys med film och snack till fyra på natten. Trots det så vaknade vi i tid idag och jag var hemma runt 1. Strålande sol idag vilket gjorde mig på superbra humör, delade ut reklamen med ett leende på läpparna. Och sen kollade jag på handbollen, det gjorde mig myyycket arg att Sverige förlorade. Men vafan inget kan gå fel för mig idag så jag fick släppa det. Nu är jag hos mami och har pluggat lite och sådära. Tänkte lägga mig i sängen och chilla nu typ, skola imorgon och sen på eftermiddagen ska det pluggas historia tills medeltidens historia kommer ut genom mina öron.
Hahha shit vilket långt och innehållslöst inlägg, om ni läste det lär ni ju vara döda nu. Aja, hoppas ni har haft en underbar helg! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0