25 de enero 2011

Tjaa!
Skola idag som vanligt, fick dock sluta tidigare från historian det gillas alltid! Efter skolan drog jag hem och sen stack vi till Elises skola och var på deras "Öppet hus", rooooligt! ;) Aja, nu ska jag plugga lite och ta tag i mina individuella val inför tvåan, shit vilken röra allt det där är vill läsa så himla många saker så det går inte ihop. Därför får jag pussla lite med det nu. Senare ikväll är det Sverige - Danmark i handboll, det missas ej.

Förresten tänkte jag langa del 2 av mina semesterbilder, vet inte om ni ens tyckte det var roligt att se. Men eftersom jag har fått lite önskemål om att jag ska visa dom så gör jag väl det.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0