22 januari - LÖRDAG!!!!

Godmorgon, idag är det lördag naajs! Har precis duschat och ska snart klä på mig lite kläder och fixa mig för att sedan cykla mot bussen. Ska nämligen till pappa och vika reklam, underbart kul jajjamensan! Sen ska jag nog dra mig till Sandby igen och fixa Elise som ska ha "fest" idag. Ikväll vet jag inte vad som händer, tror att jag ska försöka hitta en anledning till att ha på mig min svarta sammetsklänning, är sjukligt sugen på det!

Ska förövrigt lägga över lite bilder på ett USB minne när jag är hos pappa, så ska äntligen lägga upp bilder från Thailand. Vet att jag är döööseg! Aja, puss på er hoppas att ni får en superbra lördag och inte mår allt för dåligt från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0