21 januariii

Herregud, förlåt för ingen bloggning alls de senaste dagarna! Men saken hör till den att min lilla söta skoldator blev akut drabbat av virus, hallå liksom? Det började ploppa upp en massa konstiga rutor och bakrgundsbilden ändrades till någon konstig blå färg med en massa röd text på som typ varnade mig att mitt liv var över, typ! Så ja igår fick jag lämna in den till it-teknikerna på skolan och sen idag på eftermiddagen fick jag hämta den igen, omformaterad och utan ett enda litet dokument kvar. Inte ens en bild! Så så kul är det.

Idag var det colegio som vanligt, slutar 16.10 på fredagar numera! Fy för det nya schemat alltså. Efter skolan mötte jag Amanda och Alice i stan och efter en fika stack vi hem. Skulle egentligen träffa dom ikväll igen men jag har ingen ork och mår inte speciellt bra så jag tror att jag stannar hemma idag. Alltså jag har tänkt på en sak, vad tänker schemaläggarna med när dom lägger mitt schema så att jag börjar 8.15 varje dag? Alltså jag går upp vid 6 då, alltså när det är mörkt och sen när jag kommer hem är det redan mörkt igen. Vilken energi skulle jag ha till att plugga eller att ens sitta uppe och titta på TV? Nej jag förstår som sagt inte hur dom tänker.

Nu tänkte jag sluta klaga och sätta mig i soffan och typ .... titta på någonting som är på tv. Typ Let's dance. Hoppas ni får en roligare fredag mina vänner! Imorgon ska jag försöka blogga, om jag har tid. OCh då inte med sånnahär trista inlägg, pusselipuss på er ! :)   omg vad detta inlägget blev långt, ni som läste det är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0