13 januari

HEjhejhallå!
CHilledill dag i skolan idag med två lektioner, två timmars rast och sen typ föreläsning om individuella val. Slutade vid 2 och sen stack jag hem. Är helt slut idag utan någon anledning så ska försöka ta det lite lugnt ikväll utan att plugga sönder mig. Tror att jag hoppar över träningen idag med, förresten yoga sög! Eller jaa det va verkligen ingenting för mig, typ "Nuuu går vi ner i hunden!". Hur kul låter inte det och mitt i allt det tysta så började jag gapskratta och detta hände inte bara en gång utan typ tre, nej jag säger då det .. jag föredrar nog lite mer fartfylld träning.

Imorgon vankas det del 2 i Matte A för min del, JIPPPYYY!!! Fast en positiv sak är att jag slipper spanskan!
Aja nu ska jag inte tråka ut er, vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0