keep shining

Var hemma hos Alice ett tag. Men när jag skulle gå till henne så hände värsta konstiga saken. Det var så att jag va lite sen så jag skyndade mig liksom så regnade det lite, och jag brydde mig inte liksom för det har regnat flera dagar i rad. Men sen så började det regna mer och helt plötsligt bara lyses hela himmlen upp av en lila blixt och så börjar det åska och regna mycket mer. Så möter jag Alice så blixtrar det igen och sen så börjar det hagla, asså jag har aldrig sett så mycket hagel någonsin. Det bara piskade i ansiktet och vi blev helt dyngsura. Sen sprang vi typ hem till Alice och sen när jag gick hem regnade det inte utan det var bara superhalt på vägarna. Men liksom hallå? Allt detta hände på typ mindre än en kvart, plus att det brukar väl aldrig åska när det är vinter? Knäppt alltså!

Nu har jag precis kollat klart på Stylisterna och tänkte faktiskt sova, är sjukligt trött alltså. Imorgon är jag ledig så kan sova ut. Sen tänkte jag vika reklam hos pappa och sen på kvällen vet jag inte vad som händer faktiskt, vi får se. Hoppas ni har haft en superduper bra dag och att morgondagen blir lika bra. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0