jag vill känna att jag lever, veta att jag räcker till

JAni vet ni vad pluggandet ledde till? Joo att jag satt framför datorn med massa instrumentala låtar på piano och sjöng. Jag sjöng så att mamma ropade på mig att jag fick sjunga lite tystare eftersom Linn sover under mig (och det låter ganska mycket i mitt hus), så ja jag slutade sjunga för idag .. kände att min röst inte klarade mer ändå haha. Men vad ska jag göra, jag älskar att sjunga så det går inte att sluta! Pluggade fakiskt lite kemi ändå och tog bort mitt nagellack, haha som om ni vill veta det, men ääändå. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och myselimysa! Imorgon är det skola 8.15 - 14.35 naiiijz sen är det helg för mig!! :)

Hoppas er dag har varit underbar, för det har faktiskt min varit .. även fast det var en superjobbig skoldag! Vet ni varför? Jooo för att jag har varit glad och positiv hela dagen, det hjälper faktiskt en så himla mycket ! Btw läs denna underbara blogg för en massa positivt pepp. FEBBS är faktiskt en av mina absoluta favorit bloggar. Men som sagt nu väntar duschen. PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0