burlesque

Hej!
Igår blev det först stan med Anne och Lia och sen drog vi vidare till Nova. Därifrån stack jag och Anne hem och käkade och sen tog vi tåget mot stan där vi mötte upp Hanna, Elin, Lovisa x2 och Jossa. Ja vi skulle ju se bio men var sjukt tidiga så luffade lite på Mc sen drog vi och köpte godis och sen var vi bara på bion ett tag. Vi såg Burlesque. Den var faktiskt väldigt bra tycker jag, alla blev iallafall sjukt pepp på att dansa så på vägen hem dansade och sjöng vi hela vägen haha. Och shiiiiit vad Christina Aguilera är perfekt, hon är snygg och wooow vad hon kan sjunga fint. Fick typ rysningar varje gång hon tog en ton. Jag och Anne gick iallafall hem från stan och när jag kom hem slocknade jag direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0