8 februari

HejhejHallå!
Idag är en sån dag då inget kan gå fel, har skuttat runt på moln hela dagen. Sol ute och det gjorde mig ännu gladare, även ett MVG på historiaprovet! Yey. Dock har det börjat regna lite nu vilket suger, men jag ska trotsa vädergudarna och snöra på mig joggingskorna och ge mit ut i löparbanorna en liten stund. Första gången på ett tag, så jag lär dö. Måste bara vänta till min ipod är laddad.

Idag har jag glidit runt i en helt annan stil än vad man vanligtvis brukar se mig i. Tunna strumpbyxor, tajt svart kjol (som knappt syntes), oversize Guns'n'roses tröja, en grå hoodie med luvan uppe, skinnjacka och converse. Haha Emma och Erik kände typ inte igen mig i morse. Ajaa, fun to do something different. Faaast min kamera knasar så det blir tyvärr inga bilder på det. Bara en liten gullig webcambild som är tagen precis, öhöm sliten jao!

Okej nu ska jag ta på mig träningskläder innan jag bangar! PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0