3 februaooouri

Hejhejhej!
Hur har er dag varit? Min har varit tippelitoppen, det har varit en sån dag som jag bara har gått runt och varit glad på. Kan inte finna någon konkret anledning till detta, men ibland har man tur när man vaknar haha. Imorgon är jag ledig så jag tänkte bara chilla mig igenom denna kväll. Tänkte dra en liten sväng hem till Alice och mysa lite också.

Förresten har ni kollat alla bilder från finest awards som var igår ? (ööhm okej jag glömde att det bara är jag som är så nördig!) Men gud vad Kenza var vacker, stilen passar henne som handen i handsken.

Aooujaa, dags att sluta skriva nu. Vi hörs förmodligen senare ikväll. Ha det bra och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0