19 februari

Godmorgon alla fina!
Felåt för att jag inte har bloggat, har helt enkelt inte haft någon inspiration eller tid.
Slutade 16.10 igår och sen stack jag direkt till pappa och vek reklam i typ två timmar och sen åt jag där. Sen åkte jag till Sandby, fast direkt till Rebecca .. var där ett tag sen drog vi oss ner till Coop och sen vidare till mig.
Det var också värsta dramat i Sandby igår .. Okej let me tell you about it. Jag och Rebecca var ju påväg till Coop så helt plötsligt gick ett fett alarm igång på ett hus, det liksom blinkade en skitstark lampa och larmet hördes över hela gatan (vem har sånt på sitt hus liksom?) sen kom en polisbil körande sjukt snabbt och bara gled in där. Så sprang två tjejpoliser ut ur bilen och omringade huset och den ena tog nästan upp sin pistol. Sen vet vi inte vad som hände för vi ville inte stå där som två fån och bara glo haha. Men ändåå what happens in sandby liksom?

Aja, på kvällen krängde vi kakor och typ jäste i soffan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och mamma in till Nova och sen blir jag lämnad hos pappa. Hoppas ni får en underbar lördag! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0