Nyårsafton

Heeej!
Sista dagen på 2011, gud vad detta året har gått snabbt. Ser verkligen fram emot 2012, jag fyller 18 bl.a. och känner att det kommer bli allmänt bra!

I veckan har jag varit i Malmö, Höör och Lund och bara träffat en massa underbara kompisar. Njutit av lovet till fullo.

Idag har jag massor att fixa. Duscha, packa alla tusen saker jag ska ha med mig, fixa håret, välja kläder (är fortfarande osäker på vad jag ska ha på mig), åka till Lund, möta Hanna och Elin, åka till Höör, fixa oss och sen blir det fest! Hoppas ni alla får en superbra sista dag på året, själv tror jag min blir kanon. Dock hostar jag hela tiden, meeen ingenting kan stoppa mig nu haha.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0