hej vänner

Jag ser att det fortfarande är folk som klickar sig in här dagligen, kul att se! Dock bloggar jag ju knappt längre, känner att det tar lite för mycket tid. Och visst det tar inte tid att bara skriva, men allt runt omkring som att ta bilder - ladda upp de - lägga in de i datorn och jaa you name it ... och eftersom man inte kan blogga på blogg.se direkt från mobilen och ladda upp bilder och så så funkar det helt enkelt inte för mig.
MEn nu till saken, jag har börjat twittra istället .. Det är mycket enklare och där skriver jag massa saker varje dag. Så kika in HÄR istället. Mucho skojjigare.
Åh får sånt bloggsug när jag väl är här inne, men vet att jag bara kommer ha det i några dagar, sen kommer jag inte palla mer. Så tror att det får bli twitter ett tag för mig, men ja hoppas ni fortsätter följa mig där. OCh så kan ni ju alltid kommentera i detta inlägget om ni också twittrar, hade varit kul att läsa era inlägg också! :)

Iallafall puss på er, ni är superbra precis som ni är !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0