you can count on me like 1, 2, 3 I'll be there

Ville mest säga att Malmö FF vann matchen mot Halmstad idag med 3-1.

Sen tänkte jag säga att jag älskar vädret (fast det ska regna imorgon, big NONO!)

Och nu till det negativa, jag pallar inte skolan jag pallar inte att jag är trött och seg och har matteprov på onsdag. Får bli att jag stannar hemma imorgon tror jag, behöver sova för att få energi och sen måste jag råplugga. Aja får se hur det slutar, ska dock försöka masa mig till skolan.

PUSSELIPUSS hoppas ni mår bra!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Om du orkar ta dig till skolan så kan du följa med mig och Melina till stadsbiblioteket, plugga matte och äta godis hehehe ^^

2011-04-11 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0