slutkörd

Nu är jag helt slut, springturen blev nog lite för mycket just nu. Fast jag känner ändå att jag mår bra av det. Så mitt mål nu framöver är att springa minst, två dagar i veckan .. helst tre, vi får se hur detta går men ska verkligen försöka.

Har precis duschat, kollat på idol och nu ska jag tända några ljus, lägga mig i sängen och bara ta det lugnt och sen sova. Imorgon vet jag inte riktigt hur länge jag ska vara i skolan, börjar iallafall 8.15 med musik! :D:D:D Slutar förmodligen 16.05 men jag vet som sagt inte riktigt när det blir.


bild från sommaren, jag gillar verkligen flätan.

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Finns jackan från Monki kvar?

2010-10-20 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0