lördag

Godmorgon, hoppas allt är bra med er idag, det är det med mig iallafall. Igår bloggade jag inte då jag för det första inte hade tillgång till någon dator på hela dagen och för det andra hade jag inget intressant att skriva om.
Men idag är jag tillbaka igen, hehe!

Ikväll så ska jag på vår insparksfest, alltså alla ettor på katte. Den är på någon nattklubb som heter "nummer femton" om jag inte minns helt fel. Så idag måste jag alltså fixa kläder jag ska ha på mig, vi ska nämligen ha tema: NV och IB ska ha "After ski" och SP, Hip och Lip ska ha "Hawaii". Har nästan hela min outfit klar men måste bara bestämma mig helt och hållet. Jag ska också plugga lite faktiskt, om jag nu orkar ta tag i det, har lite läxor till måndag så lika bra att göra dom idag. Sen måste jag duscha och fixa mig och sånt, klockan 5 ska jag vara hos Katja och där ska vi fixa oss och lite så. Efter det ska vi hem till Linnea och där ska vi tagga, haha!

Hoppas ni får en superbra dag,
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0