jag somnar med dig i mina tankar

Nu har jag pluggat lite iallafall, har ingen ork till mer! Så nu ska jag ta en dusch och sen ska ta fram lite saker till imorgon. Efter det ska jag lägga mig i sängen och läsa några sidor ur "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" som vi ska läsa på svenskan. Har dock redan blivit tvingad att läsa den i 8an, plus att vi typ överanalyserade den boken sen efteråt. Aja, har iallafall ett litet försprång nu då.

Imorgon börjar jag 9.45 med idrott i stadsparken, sen har jag en lååång håltimme och sen har jag spanska. 13.25 när spanskan är slut så är min skoldag slut också. Då måste jag direkt hem till pappa för att vika reklamen och sen ska jag nog hooka mina vänner på stan eller något, vi får se hur det blir.


bild på mig från i julas, i mörkt hår och lugg.

Men nu är det duschen som gäller för mig!
Vi hörs.

Katja, Anne och Linnea jag vill bara påminna er om att ni är det absolut värdefullaste jag har! Jag är ingenting utan er, älskar er över allt annat. <3


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag är inget utan dig heller gumman <3

2010-09-02 @ 22:22:56
Postat av: milias

gillar bilden :D

2010-09-04 @ 16:26:39
URL: http://camiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0