jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

HEJJJJ, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat förrän nu men har inte haft tillgång till någon dator idag. Direkt efter skolan åkte jag hem till pappa för att vika reklamen, efter det åkte jag till stan och träffade Katja och Linnea en stund och sen åkte jag hem. Sedan åt jag mat tillsammans med min familj och sen tittade vi på Sverige - Ungern också, 2-0 till Sverige!!! :D Förresten så på tisdag ska jag till Malmö med min låtsaspappa, Elise och mina två kusiner och se Sverige - San Marino Em-kval , det kommer bli häftigt! :)

Nu är jag himla trött så ska lägga mig och kolla på en film, sen ska jag sova. Imorgon så ska jag upp i tid för att jag har en del saker att göra innan kvällen. Jag måste bla städa mitt rum som knappt går att ta sig fram i och handla saker inför kvällen. Katja, Anne och Linnea kommer hit och så ska vi äta och sånt mysigt!


mörkt hår på bilden, saknar faktiskt den färgen lite!

Men som sagt, film.
Vi hörs imorgon, sov så gott sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0