it's to late to apologize

Heeej, förlåt för att jag inte bloggade igår men allt är kaos just nu. Hemma är det kaos för vi fixar Axels och Ebbas rum så deras möbler står i mitt och Elises rum vilket betyder att vi knappt kan röra oss här. Därför fick jag sova i soffan, Ebba på en madrass i vardagsrummet, Elise i Axels säng och Axel i Ebbas. Sen är det en viss person som driver mig till vansinne och drar ur mig all min energi! Sen har jag jättemycket plugg.

Nu har jag dock pluggat klart för idag, måste bara repetera glosorna någon gång till. Så nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka att inte tänka på någonting som gör mig ledsen eller irriterad.



Återkommer snart med dagens outfit och lite så.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0