fredagsmys

Heej, kom hem från stan för ungefär en halvtimme sen och nu ligger jag här i sängen och håller på att somna. Det var jättemysigt i stan, satt ute på e-house och mös med filtar och en Chai Latte med Anne och Miriam och bara pratade en massa, så mysigt! Imorgon ska jag på bröllop så måste vara utvilad därför ska jag se det Idolavsnittet jag missade ikväll så långt som jag orkar och sen ska jag sooova! :)


Här är en bild innan insparksfesten i lördags: Emma, Emelie jag och Katja. De andra tre går sp och hade därför temat Hawaii medan jag hade after ski, min sminkning är dock lite fail i blixten men det är "skidbränna-sminkning" och inget annat. Haha.

Btw det åskar och blixtrar utanför mitt fönster nu, ööh va? :o
Men sov så gott sötnosar så hörs vi imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0