el veintesiete de septiembre

Hola amigos! Voy a escribir en español ahora. Nej, det ska jag inte .. Tar det på svenska annars skulle det ta en evighet.

Idag har jag, som ni kanske märkt, uppdaterat ganska dåligt. Slutade egentligen 13.35, men stannade kvar i skolan till typ halv 5, don't ask me why .... hahah! ;) Sen sprang jag till bussen och hann med som tur var, och sen åkte jag direkt hem och gosade in mig i sängen med mina fysikböcker, pluggade i typ en timme och sen åkte jag till Nova med mamma. Jag fick tapet till mitt rum, yey! Den var lila i olika nyanser med blommor och blad på, jag tyckte att den var jättefin, ni får se den när den är uppe på väggen, lovar att ta foto på den! Sen fick jag även lite småsaker som typ skolblock, tandborste och lite annat smått.

Nu ska jag kolla på IDOL, kvalet börjar idag .. men först och främst vem tror ni går vidare Madeleine eller Jamilla? Spännande, haha.



Vi hörs senare, PUSSSSSSs

Kommentarer
Postat av: Anonym

damn snygging!! // Hemlig beundrare (börjar på L slutar på innea :) )

2010-09-27 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0