-Vad säger du om jag säger accelleration? - AHA, resulterande kraft!

Madeleine gick vidare av de två i idol och fick sjunga idag. Vet inte riktigt vad jag tyckte om allas framträdande, får väll se vilka som går vidare sen.

Har pluggat det sista på fysiken nu och håller tummarna på att det kommer gå bra imorgon, dock behöver inte dessa proven räknas då det är slutprovet som egentligen sätter ens betyg. Men om det går dåligt måste man ju ha en bra grund liksom. ;)  Fysiken vi ska ha prov i handlar förresten om dynamik. Newtons mekanik, alltså mest om typ krafter.

Nu ska jag inte tjata mer om det, vi hörs imorgon. Slutar runt 4 och sen ska jag nog träffa Alice en stund, men vi får se. Sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0