when you try your best but don't succeed

Hej, hur är läget med er idag?
Med mig är det ganska bra, är väldigtväldigt trött bara. Hade skola till fyra idag, sen tog jag bussen direkt hem och när jag var hemma satte jag direkt igång och pluggade matte och läste lite i "The last song" på engelska. Nu sitter jag här med datorn i knäet och försöker hålla mina ögon öppna. Ska nog hoppa i ett bad snart, det hade varit skönt, och sen ska jag nog lägga mig och sova. Nu lät det precis som jag ska sova innan klockan åtta, men ska försöka ligga i sängen innan 10 idag iallafall, vi får väll se hur det går.

Har några gamla outfits som inte har kommit upp här på bloggen som jag tänkte lägga upp sen. Håll utkik! FAST DET GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER, fan är detta?! Såg också precis att det inte går att kolla på några av blogg.se's bloggar. Aja, om det funkar lägger jag upp bilderna sen.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0