5 oktober

Hej, har inte bloggat på några dagar nu. Har faktiskt inte ens varit inne på datorn, så det är därför.

Vi hade långhelg i helgen (var lediga i måndags med) så i söndags sov jag och Anne hemma hos Katja. Sen i går så var vi och Linnea och tittade på bio, vi kollade på "I rymden finns inga känslor". Den var faktiskt ganska bra, väldigt annorlunda från andra filmer, men den var helt okej. Dock skrattade människor hysteriskt när saker inte alls var roliga så det kändes lite överdrivet.

Idag var det skola som vanligt, jag och Emma hjälpte Elevkåren med att sälja typ skoltröjor och sånt. Även collagejackor som var skitsnygga! :)  En kille som gick i ettan på Katte dog i helgen, så det var helt deprimerande stämning i skolan idag. Kan bara säga vila i frid!

IKVÄLL BÖRJAR DESPERATE HOUSEWIVES, jaaaaaaaa. Som jag har längtat. Så klockan 21.00 - 22.00 sitter jag bänkad framför tvn.

Nu ska jag gå ner och duka, pappa är och hämtar mat och sen ska vi fira Axel som fyller nio idag.

Ursäkta för ett "stolpigt"inlägg, men det blir så när man ska berätta många saker.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0