skumbad

Nu har jag pluggat och min hjärna är fullproppad men spanskaglosor och verb hit och dit, nu orkar jag inte mer. Så ska försöka slappna av med ett varmt skumbad med tända ljus, mysigt! Sen blir det sova.

Och sen "anonym" om du inte vill läsa om min Thailandsresa eller så så är det lika bra att du drallar ut från min blogg med direkten. Jag tänker inte skriva någonting för att du ska tycka det är roligt. Om du inte ens kan stå för den du är liksom, det är ju tragiskt om något! För om det är någonting som gör mig frustrerad är det människor som inte kan stå för sig själv och sina åsikter. Men visst, det är upp till dig. Tack för att du tar dig tiden till att kolla in på min blogg iallafall.

Nattinatti på er!

Här är en bild på mig och Hedda, yees spansk-prov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0