samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt.

Heeej, nu har tjejerna precis stuckit hem och jag sitter här ensam kvar. Vi gjorde inte något speciellt utan typ snackade och sen spelade vi BUZZ haha! Imorgon är det söndag och då händer samma saker som vareviga söndag alltså: städa, packa, åka till pappa, dela ut reklam och sen plugga lite. Roligt värre jag vet! :D

Ska sluta tjata om klippet som ska komma upp på bloggen, men lovar att det kommer göra det förr eller senare antingen denna eller nästa vecka. Så nu vet ni det!

Nu ska jag sminka av mig och sen ska jag lägga mig i sängen och antingen kolla på något missat avsnitt eller så kollar jag på någon film, iallafall början av någon för mina ögonlock börjar bli tunga. Men vi hörs, pusssssss

Bild tagen precis i samma sekund som det knackade på dörren innan ikväll, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0