niighty

Bilderna fungerade ju inte att lägga upp innan och nu sitter jag vid min skoldator så ingen bild blir det nu heller, ni kan få en imorgon. Söndag idag = skola imorgon. Ingen jobbig dag dock, efter skolan ska jag nog dra en liten sväng till nova för att se om jag kan hitta ett par skor och sen blir det hem och pluggapluggaplugga. Sket i allt plugg idag för att det är min födelsedag men det får jag ju sota för imorgon.

Aja, har ju min dator i skolan så det blir säkert något litet inlägg. Ska även klura ut hur man hittar webcamen här .. någon som vet? (det är en lenovo thinkpad) PUSS OCH KRAM SÖTAAA NI!

Lady Gaga får stå för underhållningen ikväll :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0