FREDAG

Åh gud om det hade varit skolvecka hade jag varit suuperglad idag, men nu är det lov och ja egentligen sista dagen på lovet men sen kommer ju helgen. Jääääklans vad tiden har gått snabbt, har inte ens hunnit med hälften av det jag egentligen skulle vilja göra. Menmen, man får vara nöjd med det lilla!

Idag har jag en del triiista saker att göra, dagen som egentligen skulle bli den bästa på typ evigheter, får jag spendera med att vika reklam och plugga. Men det tänker jag bannemej inte göra hela dagen, så ikväll blir det kompisar!

Nu ska jag käka frukost och klä på mig kläder, så seg är jag idag!

Vi hörs sötnosar, puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyren

tack! jag är faktiskt med i en modell agentur )

2010-11-05 @ 13:28:05
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyren

:)*

2010-11-05 @ 13:28:11
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0