FÖRSTA NOVEMBER

HEJJJJ!
Idag är det november, vintern närmar sig med stormsteg! Fan jag vill inte att det ska bli kallt, dock älskar jag julen, men ska inte vara hemma i Sverige i år. Den 9e december åker jag och min familj till Thailand i 3 veckor, visst ska det bli jäääkligt skönt, men jag tycker det är lite tråkigt att inte fira jul hemma.

Iallafall, resultatet av slingningen blev bra .. kan försöka ta någon bättre bild sen! Idag har vi spenderat dagen på Burlövs center, köpte bara ett "pannband" eller vad det kallas typ istället för mössa, (haha ni förstår vad jag menar), och sen ett puder. Nu ska jag ta det lite lugnt ett tag och sen ska vi åka till IKEA.

Vi hörs senare!
Pussss

FöÖRRRESTEN läs linnnneas blogg HÄR!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud så fint ditt hår blev sötis!

2010-11-01 @ 19:34:49
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0