25 november

HOOOOLA, så mysigt med all snö ute (om man är inne dock).
Skola idag som vanligt och efter drog jag till Nova för att bla lämna tillbaka ett datorfodral som jag köpte för några dagar sen men som tyvärr var förlitet för min dator eftersom det sitter ett extrabatteri på baksidan på den. Aja, bytade till ett annat men är lite osäker på om jag ska behålla det.

Ikväll ska jag 1. skriva lite svenska 2. skriva lite spanska 3. chilla järnet.
Jag har pluggat så mycket så jag förtjänar en dag utan mycket plugg. Får ta tag i spanskaplugget i helgen istället.
Förresten fick jag mvg på ett fysikprov vi hade för några veckor sedan, yeyyyy! :D 

Hann inte ta någon outfit bild i morse och nu har jag varit ute i snön så känner inte att det är riktigt läge att ta bild på det nu. Men vi hörs senare, PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0