11 november

Hola amigos! Idag är jag inte på ett lika sprudlande humör som igår, kylan och mörkret får mig verkligen att bli nere. Men strunt samma, man får göra det bästa av situationen har ändå en del att se fram emot: Nästa söndag, alltså den 21 november, fyller jag år! Och sen är det mindre en en månad kvar tills vi ska åka till Thailand, (hej värme, hej sol, hej sommar) kan det bli bättre?! Nej jag menar det, därför har jag ingen anledning till att hänga läpp nu.

Ska snart lägga in "outfitbilder" på datorn så ni får snart se hur jag såg ut idag. Sen ska jag börja skriva in min grupps regianvisningar till svenskan, på datorn.

Puss på er så länge gullisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0