Wipeout

Hej snyggingar,
Nu har jag kommit till mamma .. eller ja det va ett tag sen men iallafall.
Jag har tittat på "Up in the Air" den var faktiskt ganska bra, har dock inte sett klart hela.

Nu ska jag räkna några snabba uppgifter på matten och sen börjar "Wipeout". Jag tycker faktiskt det är roligt, brukar egentligen inte tycka det är kul när andra slår sig .. menmen Wipeout är ett undantag. Synd att Kissie fegade ur och inte åkte dit, kul att skratta lite åt henne faktiskt! ;-)


Fulllt seriösa bilder, (eller inte)!

Förresten har ni lagt märke till min nya header? ;-D
Puss, <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha jaa, det är riktigt synd att Kissie hoppade av, hade gärna asgarvat åt henne! :P

2010-03-16 @ 13:46:36
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0