Våren är på G

Hej på er sötnosar!
Jag känner att bloggen får komma i andra hand nu, det är anledningen till att jag bara gör lite ströinlägg då och då!
Själv tillbringade man gårdagen med Katja, Linnea och Anne och idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Studiedag på måndag vilket gör att det är "fredag" idag! ;)

En positiv sak jag måste meddela är att våren är på ingång, yey! Jag blir så himla glad av att jag vaknar och solen skiner utomhus, bara lite mer värme på detta så blir det super! (Y)


Elise, jag och Axel ... för 7 år sedan! ;D

Hoppas jag tar upp bloggandet igen, det är ju faktiskt roligt!
Puss, <3

Kommentarer
Postat av: FEBBS.SE

gud va svårt!! mig själv :D



TACK SÅ MKT!!

2010-03-06 @ 23:43:25
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0