TUESDAY

Hallåj,
Idag hade vi nationellaprov i engelska i mer än två timmar, aah! Läsförståelse som inte var jättesvår och en hörförståelse som var lite klurigare. Hoppas att det gick bra iallafall!
Sen på eftermiddagen hade vi bara ELV och TTF, där jag räknade lite matte .. för min del får dessa lektioner gärna försvinna, så himla onödiga?

Sen efter skolan gick jag till Kobjer och var hos Katja en liten stund, sen var det att hoppa på bussen hem.
Väl hemma somnade jag en stund .. är så himla trött!

Har precis pluggat lite NO och läst lite i min 600 sidor långa bok som jag ska läsa på SO:n.


En trött Sofie...

Yey, kom precis på att det är Desperate Housewives om 40 minuter, mitt humör blev direkt på topp! :D
Puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0