MÅNDAG

Idag är det måndag om ni har undgått det!
Skola som vanligt för mig då .. fast på eftermiddagen var alla nior på musikal "Trollkaren från Oz". De som spelade den var duktiga iallafall, super att vi missade skolan också! Fast vi fick gå till 16.30 istället för 14.30 .. hm! Vi får nog ledigt från någon svenskalektion tror jag, eller hörde jag någon säga!

När jag kom hem från skolan/stan så fick jag ett himla sug på att springa .. så det blev att hoppa i joggleggingsen och ta en sväng ute. 6 km på 30 minuter, woho! :D

Nu sitter jag bara här framför datorn med en kopp te och funderar på att sova snart, för imorgon är det nationellaprov i engelska! BUU ! :-(


Här kommer en bild på mig och Alice från i sommras!

Hoppas ni har haft en bra start på denna veckan,
Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0