Sol

Min tanke om en roligare blogg nu på lovet blir nog inte riktig verklighet. När det är fint väder så är jag ute och gör saker hela dagarna och när jag kommer hem är jag alltid så trött att jag somnar direkt eller inte orkar blogga. Och när det är dåligt väder ute, ja då finns det ingenting att blogga om. Ska bättra mig...

Igår var det sol, och ja, då var jag ute hela dagen. Spelade kort och sånt med Elise i trädgården. På kvällen firade vi Linn, som fyllde tre år, hemma hos mamma.

Idag är det tråkigt väder ute, och vi som hade tänkt sticka till Lomma... Aja, det får vi väll göra en annan dag.

Nu ska jag äta frukost och fixa mig lite. Sen ska jag nog träffa Anne.

Kramar <3
/ Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0