You make me wanna say OMG

Hej, nu va det längesen jag bloggade, haha såg precis att det inte var så längesen som jag trodde. Men iallafall jag var i Tyskland med familjen onsdag och torsdag, vi va på Hansa Park där jag förövrigt åkte världens läskigaste karusell!!! Det va typ en spök-bergochdalbana som körde i mörkret och gick 90 grader upp och typ 91 ner, asså jag höll på att dö! :o Asså den va mycket värre än Kanonen, plus att den gick i mörkret och va spökrunda. Om jag hade vetat hur den varit innan hade jag aldrig satt mig i den! Hahah okej, jag suger på att förklara men iallfall! Sen gick vi runt och lite så i Lübeck!

Nu är jag iallfall hemma, vädret är inte bra idag! :( Jag vill inte att det ska bli höst, tiden går så jävla snabbt!
Jag hade tänkt att tvätta våra två bilar idag för jag ska käna lite pengar, men nu va tydligen ingen hemma så får ta det senare idag istället. Därför ska jag hoppa in i duschen nu, är sådär lagom fräsch.


Och nu är det inte lång tid kvar till vi åker till Grekland, som sagt tiden går sjukt snabbt, bara SEX dagar kvar nu. JAAAA!!!! :D

Aja, duschen var det ja!
p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0