Saknad

Godmorgon, förlåt att jag inte bloggade igår. För det första strulade mitt internet och funkade inte förrän sent och då var jag trött. Och för det andra träffade jag två av mina älsklingar KATJA och LINNEA. Det var över en månad sen jag träffade Katja sist, hon har varit i Indonesien, gud vad jag har saknat henne! Linnea har jag också saknat även fast vi har träffats lite på sommarlovet. Nu är det bara Anne kvar, sen kan det inte bli bättre! Och henne får vi träffa på torsdag!!!!! :D Tänk vad snabbt tiden har gått, jag kan inte fatta att det är sant att jag ska till Grekland med dom tre bästa i hela världen om bara FEM dagar.

Aja, nu måste jag städa och packa och tänka på massssa saker för nu ska jag åka till pappa och kommer inte till mamma förrän efter Grekland.

Hoppas ni får en fin dag även fast vädret inte är på topp!
pusssiiiisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0