söndagen den tionde januari,

Uschochfy, vaknade med ångesst ... Efter tre underbara lovveckor ska man tillbaka till skolan igen, något jag inte har längtat efter precis!

Om en liten stund ska jag och Anne till Nova, måste hitta på något roligt denna dagen så att jag inte avlider.
Sen måste jag städa mitt rum innan jag ska till mamma.
Ikväll blir det tidig sänggång hoppas jag, så att jag ska orka gå upp 6.10 i morgon! :(

Bloggar när jag är hemma från Nova igen,
Puss , <3



om man har en blogg måste man ju visa dagens outfit ... så idag blev det:
jeansleggings - h&m
grå stickad kofta - lindex, tror jag ;)
och ett vanligt svart linne ..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Såå fiin din header blev =)

2010-01-10 @ 13:44:16
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0